Svårt att sova?

0kommentarer

Kan inte John Blund komma och hälsa på mig snart? Jag är less på att inte kunna sova om nätterna. Jag ligger helt seriöst och blundar, försöker slappna av och bara tänka på andningen eller inte tänka alls, och så ligger jag i flera timmar. Vad är mitt problem?

Nervös inför skolan? Check!

Förväntasfull och längtansfull till att få fara till Richard? Check!

Borde kunna sova ändå? näe, det verkar omöjligt!


Är så sjukt stressad inför julen också, vad tusan ska jag ge mina syskon som dessutom har fått för sig att det är en bra idé att fylla år i december? =S Bara så ni vet Camilla och Tim - December är en fruktansvärt dålig månad att fylla år i! Jag får ju världens ångest över min brist på uppfinningsrikedom. Att sen min kreativa sida verkar ha tagit semester gör ju inte saken bättre. Jag är körd!

=/

Aja, nu har jag iaf fått gnälla av mig lite. Ska försöka sova igen nu då. Tjingeling!

Kommentera

Publiceras ej