Tänkte vi skulle

2kommentarer

Nu tänkte jag att jag skulle vara snäll och förklara för er vad som menas med BBFFAEACSZZZ.

Det var en fyllekväll våren 2008 då vi hade reunion i Västerås. Cissi , Sanne och jag stod på brandstegen på Hotellet och rökte o snackade massa skit som vanligt, det var då vi kom på det, det var då det myntades. Vi lär ju fixa våra "ringar" i framtiden. Kommer ni ihåg dom? =P hahahaha!



Best-Bajs-Friends-Forever-And-Ever-Aviation-College-of-Sweden-Zanne-Zizzi-Zandra

Detta är mina tjejer, mina helt underbara vänner som alltid finns där för en! Me löv!

2 kommentarer

Anonym

22 Nov 2009 14:39

Kommer Aldrig att glömma den kvällen ute på brandstegen!! Vilka fina minnen vi har. Nej dags för reunion snart tycker jag :) puss och kärlek

Anonym

22 Nov 2009 15:32

Den går inte att glömma, den var ju med er!

Ja det måste vi ta och ordna snart tycker jag! =)

Kommentera

Publiceras ej