Tribute

0kommentarer

Som många säkert redan har hört så kommer Bounce att sluta uppträda ihop. Detta tycker jag personligen är mycket trist men hoppas att jag åtminstonde ska kunna fara o se deras sista föreställning The last Bounce i Globen i vår.



Jag och Ewe var och såg dessa underbara dansare i stockholm i våras, sedan gick även Erik och jag och såg dom. Jag kan lova att jag blev helt hänförd över hur duktiga, innovativa och kreativa de är.

Jag satte mig iaf nyss och sökte på Bounce på Youtube för att få lite inpiration innan jag fortsatte att läsa min tråkiga kurslitteratur och kollade på Bunce Michal Jackson Dance Tribute och även på andra länders Dance Tribute's som Bounce har inspirerat till. Jag vet att det är länge sedan nu, och ja jag såg den faktiskt i Juli när den kom ut på Youtube för första gången, men jag blir så facinerad över hur kreativa och duktiga dom är. Det gör att det känns ännu tråkigare att de nu bryter upp. Fast man får väl säga att dom lever ju kvar i våra hjärtan och på Youtube.

Tribute!


Caution! Bounce

Kommentera

Publiceras ej