Trött som få

0kommentarer

Nu sitter jag i soffan och försöker plugga lite. Har försökt att prata med Erik och få honom att förstå att mina känslor som jag har för Richard inte alls har funnits där i två år utan snarare i en månad. Det är inte lätt. Han har verkligen bestämt sig redan. Och jag ger faktiskt upp nu. Stina kommer klockan 07.20 i morgon ungefär så det är nog dax att gå o lägga sig om jag ska orka upp till klockan sex i morgon. Vore ju bra o duscha på morgonen också, men jag får se hur pigg jag är på det då =P Brukar ju onekligen vara ganska trött(läs helt död) på morgonen ;).

Men men men, nu ska jag väll försöka gå o lägga mig iaf. Kanske blir dålig uppdatering i helgen för jag vet inte hur det blir med internet hos Sanne, eller hur mycket tid jag kommer att ha för o sitta vid datorn ens en gång. Ni märker väl. Sov så gott.

Tjingeling!

Kommentera

Publiceras ej