Update

1kommentarer

Nu sitter vi i soffan igen, vilka potatisar vi är =P

Idag så har vi varit väldigt pruduktiva faktiskt, vi har gått fram och tillbaka till Mälardalens högskola (det blir ca 6 km) , sen när vi var där så pluggade vi en massa, när vi kom hem så satte sig sanne med min vetekudde och jag lagade ratatouille. Det var första gången någonsin som sanne åt ratatouille och första gången som jag lagade det. Det vart faktiskt riktigt riktigt gott, vi kunde ha haft i lite mer salt, peppar och timjan men det vart riktigt gott iaf =)

Sen efter middagen så dog sanne i soffan och jag tog duschen i anspråk. Efter man tagit sig ur den och fått på sig kläder så kom Johan och Erik och hämtade oss så bar det av mot Gideonsberg, där blev det film, tv-spel och mera film. Mycket mysigt.

I morgon så blir det att gå med Sanne till MDH igen, har bokat upp mig på ett grupprum så jag kan sitta där och plugga. Blir nog riktigt bra. =) Känner mig faktiskt riktigt duktig som tar tag i saker och ting. =)

Saknar min Richard en hel del nu, tror dock inte han inser det. För av nån konstig anledning så är det bara jag som pratar om vi pratar. Jag för med andra ord mer eller mindre en monolog. Och ja, tyvärr så blir jag ganska berörd av detta på ett väldigt negativt sätt. Jag känner mig så .  .  ja jag vet inte, inte uppskattad, inte omtyckt. Jag blir ledsen helt enkelt. Vilket gör att jag reagerar jättekonstigt på andra saker som jag inte borde reagera på, jag har ingen anledning att bli avundsjuk eller svartsjuk men det blir jag iaf. Det här är jobbigt!

Nu, sova.

Kram

1 kommentarer

Karin

16 Nov 2009 17:33

Ratatouille ftw ^^ Stört gott ju =) Filmen suger pung dock. Utom den galna tanten. Hon e ball =)

Kommentera

Publiceras ej