Vad finns under granen i år

0kommentarer

Jag gjorde precis en sån där grej på facebook, skulle kolla vad jag får för julklappar i år. Man skulle skriva i sin mail och sitt postnummer och när jag gjorde det fick jag detta resultat. Det är är vad jag får i julklapp i år :




- En elvisp utan motor
- En pall toapapper
- En lårkaka
- 3 gummi ankor
- Ett medlemskap i PRO
- Inbjudan till en hemligt bal hos Jan Guiliou
- Nycklarna till Batmans batmobil
- En delfin som folk kallar Flipper
- En teckning av Karl-Hampus 4 år
- Ett ögonmål

eller

- En vaniljstång
- En sko med ringklocka
- En jorden runt resa till fots
- En delfin som folk kallar Flipper
- En teckning av Karl-Hampus 4 år
- En pingvin från nordpolen
- Ljusgröna Foppatofflor
- Ett pingisracket
- Presentkort på smør
- En lårkaka

Kommentera

Publiceras ej