Barnperspektiv i kriminalvården

0kommentarer

Tänkte jag prata om i morgon på våran berättandeövning. Får se hur det blir alltså, ska prata 5 minuter utan manus :S inte ens stödord =/ Usch.

Men men, ska sätta mig och strukturera upp det lite nu. måste ta tag i mitt liv.

För övrigt så har jag varit duktig och diskat, tvättat två maskiner med tvätt (måste komma ihåg att hänga upp sista maskinen när den är klar bara), kastat sängkläderna i tvätten (bra! Måste komma ihåg o bädda rent), plockat med massa, pratat i telefon, försökt hitta min klass på facebook och även sökt mer fakta. Jag känner mig rätt så ambitiös idag :D

I morgon så blir det att fara direkt hem och dammsuga, skura och plocka undan det sista. Får ju värsta finbesöket i helgen. Richard kommer hit =D Jejj! O då vill man ju inte att det ser ut som skit här hemma. Så funderar jag på att, om richard kommer tidigt, bjuda över stina och mattias på middag. Grytstek kanske? Var länge sen jag gjorde stek nu =( O så kanske det blir utgång i Norrtälje, eller klassfest med i Uppsala, måste bara ringa till Norrlands och kolla om gästleg. Problemet då är ju bara att det är klurigt att ta sig hem, sista bussen går 23.20 och det är drygt att åka buss i 1½ timme :S Menmen, vi märker i morgon hur det blir. Lutar mot Norrtälje iaf.



Hahaha! Geeeeeeks!

Kommentera

Publiceras ej