Fredag

0kommentarer

Började dagen med 39.7 graders feber. Mindre roligt. Mailade min lärare och sa att jag inte kommer. Gick o la mig och när jag vaknade igen vid halv tolv tolv så hade jag 35.5 igen. Skuuuuumt.

Har mått bara bra resten av dagen iaf =) Har varit på stan med Jenny och köpt lite fina underkläder =D Så har jag städat och diskat och tvättat. Det känns som att arbetet aldrig tar slut alltså :S Men nu har jag nästan blivit klar med disken, nu är det bara stora grejer kvar, typ kastruller och sånt som är så drygt att diska =/

Håller på att göra köttgryta nu också. . Richard kommer vid nio så då blir det en sen middag med ett glas vin till =) Ska bli himla mysigt =)

Kan inte klockan vara nio nu? Jag är sjukt hungrig :S Men men, då hinner jag kanske duscha innan också :P O kanske till och med skura golven om jag nu orkar vara så ambitiös =P

Haha...
kram

Kommentera

Publiceras ej