Hemma

1kommentarer

Nu är jag hemma i Norrtälje igen. Min fina "rumskompis" har städat heeeeeela lägenheten så det är verkligen jättefint. Så skönt att komma hem till. Och ja, nu ska jag vara ordentlig och faktiskt hålla efter så han kan få komma hem till en lika fin (om inte finare) lägenhet om två veckor. Håller på att skriva mitt PM - fortfarande. Men jag har iaf fått ner ca 650 ord vilket är över 4 000 tecken. Så det känns okej, har bara ca 1 000 ord till att få ner så är jag klar sen =) Jobbigt bara att jag är inte är klar redan då den ska vara inne i morgon =/ Men jag jobbar ju helt utmärkt under tidspress så det fixar sig nog.

Ett nytt jag nu, flyttar till en ny stad om ca två månader, har en ny pojkvän, en ny framtid, ett nytt jag. Jag har lovat mig själv att bli bättre, bättre på att plugga, en bättre flickvän, en bättre syster, en bättre dotter. . Så att jag i framtiden kan bli bra. Jag tycker om förändringar. Jag tycker om att tänka på framtiden och planera, och jag fullkomligt älskar att den framtiden kanske inte är så långt bort iaf. . =) Känns, bra helt enkelt. Så, ett nytt jag! Det kan gå, det ska gå! Let's give it a try!

1 kommentarer

Anna

29 Oct 2009 15:28

Jag tror du kommer får det huuur bra som helst! Och att det kommer gå hur bra som helst också! :)

Kommentera

Publiceras ej