Kladdkaka och mobbning

1kommentarer

Idag var näst sista dagen på min VFU på Rådmansö skola. Jag trivs kanonbra där och önskar att jag hade några fler veckor. I går så frågade lärarna mig och jag kunde tänka mig att ställa upp som vikarie hos dom. Ja visst, självklart! Pratade lite men Mathilda idag och då berättade hon att dom brukar aldrig fråga praktikanter om dom vill vara vikarier förens dom har gjort praktik i 3 terminer ungefär, men att hon tycker att det klickar så bra med barnen och att jag har en sådan föreståelse och mognad att dom gärna vill ha mig där. Det känns kanonroligt! Hoppas bara att dom ringer nu =) Gärna nu på en gång också :P Skulle behöva pengarna. .

Idag så hade vi fika med lärarna också, det var jättemysigt och väldigt intressant. Dom skulle sedan ha möte men varken jag eller Biston var särskillt intresserade av att gå på det så vi stannade bara över fikat så for vi hem sen. Gud vad tråkigt det kommer bli att gå tillbaka till skolan nu. Jag kommer verkligen att sakna både lärare och elever. Det känns verkligen som att jag har valt en perfekt utbildning för mig, önskar bara att det inte var så förbannat mycket att plugga hela tiden :P

ja just ja, dom diskuterade mobbning och handlingsplaner på fikat idag också, det var så intressant att höra.

1 kommentarer

Anna

15 Oct 2009 19:01

Vad roligt att det har gått så bra för dig!:) Men varför är det bara några dagar ni har praktik? Är allt bra annars med dig?kram

Kommentera

Publiceras ej