Koncentrationssårigheter

0kommentarer

Jag tror att jag har utvecklat koncentrationssvårigheter nu, på riktigt. Jag tycks inte finna någon motivation till att ta tag i det som ska läsas, inte på en seriös nivå iaf.

Ska börja försöka flytta ner lite grejer till Göteborg nu också. Ta det hela succesivt så det inte blir så mycket i december.

Nu ska jag se om det fungerar bättre att ta med sig kurslitteraturen till sängen och läsa där. För framför datorn gick det inte så bra. Det tror jag iofs beror på att jag har hela första säsongen av OC(en serie som jag aldrig har följt men fick för mig för några dagar sen att det var en bra idé att följa den) och att det är ganska bra.

Aja, försöka läsa och sen sova, upp klockan sex i morgon =S Bläää!


God afton mina damer och herrar.

Kommentera

Publiceras ej