My sister's keeper, The ugly truth, Järnjätten

0kommentarer

Det vart en riktig filmdag idag. Har kollat på tre jättebra filmer varav de två första jag inte sett förut. Har varit på riktigt PMS humör idag så det har varit skönt att ligga o kolla på lite sorgliga filmer som man kan få gråta en skvätt till faktiskt. Funderar på att se P.S I love you (igen för kanske 7e gången) eller kolla på Björnbröder (igen för kanske 20e gången). Har inte riktigt bestämt mig än, men det var ju ändå en halv evighet sen jag såg Björnbröder sist så det lutar mot den.

Jag måste bara säga att på ett sätt är det ganska skönt att ha mens, man vet att kroppen fungerar som den ska o så och allt vad det innebär. Men ändå - det måste vara det värsta påhittet någonsin! Det är jobbigt, man måste gå på toa hela tiden, man får förbannat ont, man får ett sånt jävla svängande humör och för att inte glömma att antingen så måste man köpa super duper mega baowta tamponger eller ställa klockan mitt i natten för att inte vakna i en stor fin blodpöl varje morgon =/ Suck, mens borde förbjudas för det finns verkligen fler nackdelar än fördelar med att ha det tycker jag. Å just ja, då har jag inte ens nämt den största nackdelen av dom alla - man blir sjukt kåt men det känns ju inte alls kul o kladda ner hela sig själv + den man har sex med. Ganska stor turn off! Och ja jag vet jag vet, det finns ju dusch - men, jag som är ganska kort, om personen jag har sex med är lång så blir det mer jobbigt än skönt att ha sex stående i en dusch. Usch! Är det bara jag som tycker att det är vädelöst?

Oj, värst vad gnällig jag låter. . men det är ju faktiskt okej att få vara gnällig sådär en gång i månaden ;)



Jag funderar på att bli brunett igen, inte så värst mörk då men ungefär som på bilden här ovanför. Vad tycks om det? Och ja, jag är väl medveten om att jag troligtvis kommer att ledsna på att vara brunett sen, precis som jag alltid gör. Men just nu är jag såååå sugen på att göra någonting åt mitt hår. Eller ska jag kanske ta o klippa mig? I så fall hur? Bara toppa håret? Klippa upp det så som jag brukar ha det? Eller ska jag klippa av mig det igen?

Kommentera

Publiceras ej