Nattinatt

0kommentarer

Detta har varit en extremt produktiv dag ända tills jag kom hem. Det känns som att jag totaldog när jag klev innanför dörren =/ Suck.

Erik lagade middag idag, han gjorde egna hamburgare som vart jätte smaskiga =) Sen fick man mat-koma och dog ännu mera =P

Jag har för övrigt världens ångest över mitt PM som ska vara inlämnat nästa torsdag. . Det vore skönt och slippa. . =/ Men man kan ju inte få allt här i livet. . suck suck suck.

Men på fredag så ska jag få fara ner till göteborg iaf =) Eller på lördag morgon om det nu inte finns några biljetter på fredag, och just nu så verkar det inte allt för lovande om jag ska vara ärlig =/ Suck. . men men =) det ordnar sig nog =)

Erik är för övrigt ett litet cp som sitter och petar mig i sidan när jag försöker skriva så det blir nog inte mer än så här för tillfället. . Nu stal han min telefon också för o spela spel. . bäst att jag knycker tillbaka den så jag inte behöver ladda den i natt igen.

Sov så gott!

Kramar

Kommentera

Publiceras ej