Praktik

0kommentarer

Igår så började min praktik, den verkar helt okej ändå. Har haft högläsning för klassen och hjälper till så gott jag kan. Har förberätt en del av mattelektionen i morgon , så då ska jag hålla i en problemlösningsdel. Det blir roligt =)

Jag är fortfarande sjukt trött, så jag går runt och huttrar hela dagarna. Och det blir ju inte direkt bättre av att det är svinkallt ute =S Har nu äntligen dragit igång elementen här hemma så i natt kanske jag slipper frysa ihjäl så till den grad att jag måste kramas med en varm vetekudde hela natten. Vi håller tummarna för det.

I morgon slutar jag 14.40 så då ska jag nog försöka dra mig ner på gymet, vore ju skönt om man orkade det åtminstonde en dag i veckan?

Nej nu blir det nog sängen snart. Snutt på er!

Kommentera

Publiceras ej