Hej och hå

1kommentarer

Ja jag vet, jag uppdaterar lite sporadiskt och när jag väl uppdaterar så blir det oftast väldigt kort och inte med så mycket bilder som jag själv skulle vilja. Men jag jobbar på det. Håller på att byta telefon för tillfället också så mina bilder ligger på det andra minneskortet som inte passar i den nya telefonen. Hoppas ni har överseende med det =)

Nu idag så kommer erik hem från ryssland. Och i morgon blir det kräftskiva med hans vänner =) Hoppas att det blir trevligt och inte sjukt skum och obehaglig stämning. Är fortfarande lite svårt att veta hur vi ska bete oss mot varandra nu när vi inte är ett par längre. =S Men men... håller tummarna.

Jag borde väl fortsätta med städningen och diskningen så det blir gjort nån gång, men det får bli efter en tur till biblioteket =)

Om jag bara orkade ta mig upp ur soffan, , efter ett avsnitt av gossip girl kanske =)

En stor krya på dig kram och kyss till min underbara! Bli frisk nu!

Tjingeling!

1 kommentarer

Anna

17 Sep 2009 20:08

Det kommer säkert gå bra.. Då ses vi säkert imorgon:)

Kommentera

Publiceras ej