Lycka

1kommentarer

Nu sitter jag i Lödöse utanför Göteborg och läser massa kurslitteratur. Jag har dock sjukt svårt för att koncentrera mig idag , mina tankar börjar helt att beropå ingenting att vandra iväg i sina egna riktningar.

Jag kan i alla fall berätta för er att jag är lycklig. Jag är så otroligt lycklig! Och det var grymt länge sedan jag kände så här. Jag tror att allting kommer att lösa sig till det bästa, det ordnar sig =)

Aja, den här helgen så har jag då iaf fått fly lite från verkligheten och bara ta det lugnt och fått bli omhändertagen. Det känns kanonkul.

På fredag så har vi nästa seminarium och mitt arbetslag skall redovisa. Det är sjukt nervöst då jag inte tycker om att prata inför folk. Men jag hoppas att det ska gå bra. Ska träffa arbetslaget på onsdag och diskutera upplägg och materialet.

Nej nu ska jag väll ta tag i mitt liv en gång för alla och läsa det jag ska göra.. det är ändå bara skit på tv:n så.

Tjing!

1 kommentarer

Anna

07 Sep 2009 15:12

Vad kul o höra att du känner så! Riktigt kul:) Hoppas det går bra i skolan!=)kram

Kommentera

Publiceras ej