Onsdag

0kommentarer

Igår så for jag hem från göteborg, det kändes skit piss och helvete men det var ju tvunget att bli gjort. Vi började dagen med att försova oss ca 40 minuter så det vart världens panik. Men vi kom fram i bra tid till landvetter och hann ta en avskeds cigg också.

På planet så somnade jag som en stock, och sen på bussen så satt jag också och sussade lite sött.  =P Sov bara ca 4 timmar på natten så det kanske inte är allt för konstigt =) Så det blev iaf att fara hem o lägga sig o slökolla på Weeds ett tag och sedan börja plugga och förbereda sig inför arbetslagsträffen.

Så idag så vart det att träffa arbetslaget och gå igenom lite inför redovisningen... vi är än så länge ganska ostrukturerade så det tog betydligt längre tid än väntat, därför blir det att träffas i morgon efter föreläsningen och gå igenom allt en gång till. Bara så vi har allt klart för oss. Roligt ämne, värdegrunden i gällande läroplaner. Det är rätt så luddigt och nästan så man vill gråta. :P Men man måste ju göra det och kanske har man nytta av det någon gång i framtiden.

Pratade med min mor om framtiden igår, oj vad läskig hon är som vet om mina exakta planer utan att jag säger ett ord till henne :S Men det är lite charmigt samtidigt ;)

Nu ska jag sätta mig och gå igenom materialet en gång till inför föreläsningen i morgon. =)

Tjingeling!

Kommentera

Publiceras ej