Plugg

0kommentarer

Jag hade tänkt att lägg aupp lite bilder, Men, min telefon dog och jag orkar inte gå o ladda den bara för de. =P Ni får vänta lite =)

Pluggar som TYYYYYYYYSAN! Tenta i morgon, usch. .  Har pratat så himla mycket med pluttis idag =) Han var o kollade på lägenhet, mysigt värre. Den var tydligen jätte jätte fin =) Jag har även kollat lite vad som hyrs ut i Gbg, det ser ändå okej ut.

Sitter och kollar på roast på berns nu, så himla roligt =) Så länge som petra mede håller käften för hon är bara så himla högljud och dryg o tråkig :S

Saknar min hunnybun så det gör ont i mig. Tycker han borde vara här och ta hand om mig nu när jag är så himla sjuuuuuk =( Kan knappt svälja och känner mig omåttligt hängig =(


På fredag på fredag på fredag! Jag längtar ihjäl mig! :D

Kommentera

Publiceras ej