Dålig uppdatering

0kommentarer

Det är många som har frågat vad vi gjorde när vi förlovade oss så jag tänkte berätta.

jag kunde inte sova på natten till lördagen, försökte i omgångar men det slutade med att jag somnade runt åtta på morgonen och vaknade sen igen vid halv tio. Vi gick upp och åt en mysfrukost som bestod utav äggröra, bacon och kaffe. Vi åt frukost och mös i soffan hela förmiddagen. Sedan tog vi oss en tur till systemet där vi hade tänkt att köpa en flaska Faustino 1, men på det lilla systemet som finns i lilla edet så hade dom inte den(vi har frågat förut men det hade vi glömt av).
Så det blev att stå och försöka hitta nått annat vin vi ville ha och det slutade med att vi köpte ett vitt vin att ha till middagen och en liten flaska med bubbel att ha i badet.

När vi kom hem från bolaget så var det Talang på tvn så vi fastnade i soffan igen en stund.. vi diskuterade även hurvida vi verkligen skulle ta tag i disken eller inte.. det vart det senare. När talang var slut så tappade vi upp ett bad med ett badsalt som luktar jättegott och tog fram champangeglasen samt vårat bubbel och parkerade oss i badkaret. Där i badet så bytte vi ringar och mös..

Som jag skrev tidigare så sov jag ca 1½ timme bara så efter två glas bubbel var jag fnittrig som tusan.. och klockan var kanske halv två då så det kändes lite syndigt att vara så fnittrig så tidigt på dagen. Efter vi klivit upp ur badet så skickade vi iväg lite bilder till familj och vänner.

Min syster ringdeupp och skrek i telefonen (sötnosen då) och mamma ringde och grät. Båda av lycka. Efter att alla samtal var avslutade så lagade vi middag. Lax med potatis och hemmagjord hollandaise sås och vin till det. Det var så himla mysigt. Senare på kvällen så gick vi över till albin och angelica och drack lite öl och träffade lite folk.

det var en helt underbar dag!

Efter att vi har berättat för folk så fick jag frågan av en bekant om jag var gravid. suck. Nej jag är inte gravid. Jag kan tala om för er att förlovningen var planerad och det var ingenting som hände "bara sådär" som jag fick komentarer om.

Så nu vet ni hur det gick till.. och nu ska jag sätta mig och plugga. Kram

Kommentera

Publiceras ej