Helt slut

1kommentarer

Jag vet inte om det var seminariet om ätstörningar eller vädret eller allergin som gjorde det men nu håller jag på somna sittandes. Jag är helt slut! Fattar verkligen inte varför jag är så trött hela hela hela tiden? Nån som kan svara på det?

I alla fall... jag och alex the man gick och åt lunch ihop efter vi slutat. Kina buffé vart det dagen till ära. Fick även träffa hans flickvän Alice för första gången och hon var riktigt trevlig och rolig. Dom var väldigt lika i humöret dock. Båda vände från jätteglada till otroligt bittra på 5 röda och sen tillbaka till jätteglada igen lika fort. Det var förvirrande men ganska underhållande :P

Lagomt bitter alex i några minuter innan det vände igen =P

Efter att Alice åkt iväg på sångträning så gick jag och the man till ett café som jag tror hette fröken ohlsson.


Underbart god mango cheescake! Ids inte rotera bilderna då jag snart har slut på baterier på datorn så det får va =)

Nu (om en timme) så har jag a-box... suck... jag fattar inte vad som har hänt med min kropp och min motivation? Jag har aldrig lust att träna längre. Jag blir sjuk heeeela tiden och har absolut ingen ork i kroppen. Suck. Kanske dax att säga upp sig? Det känns som att jag nog får ta och fundera på detta..

Hoppas ni har en underbar dag! Kram kram

1 kommentarer

Maddo

21 Apr 2010 08:20

Hörrö, inga förhastadee slutsatser nu! Det kan mycket väl vara en svacka du är i nu!



Vad roligt med Alice och Alexanders humör.. :P Ska bli intressant i idol också.. haha. :)



Japp, det där är definitivt fröken ohlsson! =)



Äsch, jag ger numera fingret en liten dos vodka, det renar bra! ;) Det känns som om jag kan se frammåt nu med skolan när det närmar sig färdigt på en uppgift, anorexi är inlämnad och e-tillsatserna under kontroll, likaså alexanders mammas mat. Men vi behöver göra något åt hur hennes nya rekomendation ska se ut.. -nervös-



KRAAAAMAR!!

Kommentera

Publiceras ej