Irritation som sträcker sig land och rike runt

1kommentarer

Jag måste säga att det är skönt att ha en vän som Ewe som man kan få gnälla till och som förstår vad man menar.

Det verkar ju onekligen vara så att killar tror att bara för att man är hemma i huset eller lägenheten så sitter man och ugglar och har absolut ingenting för sig. Jag kan medela att så är inte fallet. Jag pluggar på 100% samt jobbar så mycket jag bara kan vilket betyder att när jag jag har eget arbete, studier hemifrån, så sitter jag mer eller mindre och pluggar konstant. Att dessutom ta tag i att tvätta, städa och diska är tugnt. Det richars inte verkar fatta är att en normal månad så jobbar jag ca 40 % utöver mina studier.. plus att jag har jobbet på fysiken. Han har bara 100% jobb och inget mer och ändå är det jag som ska göra allting?! ÅH! Jag blir less!


Jaja , pausen är slut nu... tjingeling!

1 kommentarer

Maddo

21 Apr 2010 13:05

Och det värsta är att du gör det för du tror att hus och rike skulle försvinna annars... =(



Hoppas du kommer igång med träningen igen och finner ork! Kramar

Kommentera

Publiceras ej