Måndags tisdag

0kommentarer

Idag är det tisdag, men, det känns som att det är måndag. När jag gick och la mig igår så var jag 99% säker på att dom skulle ringa från förskolan och fråga om jag kunde jobba. Ändå så var jag på samma gång inställd på att vara ledig idag. Dom ringde i morse vid sju och ja visst kunde jag jobba... la på och tänkte att "ja men klockan ringer om 30 minuter... jag blundar tills dess så har jag 30 minuter på mig att äta frukost o gå till jobbet" snark. Började åtta i morse... tre minuter över åtta så vaknade jag. Utan att klockan hade ringt eftersom jag inte ställt den då jag var ledig. Ibland är man knäpp. Så det har varit en skum dag idag. Är helt slut i kroppen och huvudet men har ändå lyckats gjort min 24 h recall som vi skulle göra till skolan. Har även hunnit en vända till tvättstugan och blivit snopen då någon stulit min tvättid så det var bara att vända och gå upp igen. Får gå ner om en timme och kolla i stället.

Ja just ja, jag har hunnit dammsuga också och nu ska jag laga mat för att sedan kolla på legally blond 2.
Pussinuss

Kommentera

Publiceras ej