Obra

1kommentarer

Hej hopp! Hur har eran påsk varit? Min var faktiskt mycket trevlig. =) Rs mamma och lillebror kom hit i fredags och då åt vi köttgryta och drack vin. Efter middagen så lärde jag dom alla tre hur man spelar Trissolång, ett jätteroligt kortspel.

På lördagen klev vi upp vid nio och gjorde frukost samt griljerade påskskinkan sedan bar det iväg till Göteborg för att fördriva lite tid. Det vart att shoppa ett fotoalbum och även fotopapper samt ha en liten stadsvandring. På kvällen så åt vi påskmiddag, drack ännu mera vin plus några öl och lite snapsar. Efter middagen vart det örslaget och sedan Trissolång igen. Himla trevlig helg faktiskt.

Dock så känns det som att april är en ekonomiskt obra månad för både mig och R. He ha vart mycket utgifter som inte var allt för välkomnade så det blir att leva på pasta resten av månaden nu. Men, det är ju "bara" 20 dagar kvar till lön.. jejj!

Jaja.. nu ska jag sätta mig och plugga faktiskt, känns som att jag har försummat skolan lite väl mycket nu på senaste. tjingeling!

1 kommentarer

Maddo

06 Apr 2010 08:33

Låter som om det blidde en riktigt bra påsk trots allt! ;) Jag har också försummat påsken men jag försöker få koll på läget nu. Svårt svårt. Längtar tills vi ses!!! Kommer du ikväll? KRAMAR!!

Kommentera

Publiceras ej