Påsk/vårstädning

2kommentarer

Hej hopp! Och glad påsk på er!

Igår kväll började jag och R att städa och tvätta lite och hela dagen idag har gått åt till städ och tvätt. Och nu pratar jag inte vanlig städning utan vårstädning/påskstädning blandat med att äntligen rensa upp i "lasses rum" som nu ska bli ett "kontor" och i framtiden ett gärstrum när vi får råd att köpa en bäddsoffa eller en extrasäng att ställa in där =)

Idag har vi(läs jag) tvättat 6 maskiner med tvätt. Puh!!! jag är helt svett nu... har vikt all tvätt också så nu ska den bara in i skåpen så blir det fint här. Richard har varit extremt duktig och tagit itu med köket och vardagsrummet och håller nu på att måla sista vändan på köksstolarna. jag tog en vätskepaus med bloggande nu innan jag ska damma lite och sen lägga in kläderna (snacka om att det är trist!) och bädda rent i sängen.

Vid tre så far R till trollhättan för att hämta sin mamma och sin bror som kommer med bussen. jag förstår personligen inte varför dom inte kunde ta bussen ända hit då den i princip stannar utanför dörren. men men. Aja ska väl gå o vara duktig nu igen då.

Återigen, Glad påsk på er!

2 kommentarer

stine [konståkning och foto]

02 Apr 2010 14:30

vad tycker DU om påskluch? :)

glad påsk!

Maddo

03 Apr 2010 23:07

För att de är slöa! Hoppas du har det bra gumman! Saknar dig <3 Söndag är nog ingen bra dag förresten... MEN vi måste ses SNART och prata och genomföra projekt... GRR!!



Kramar!

Kommentera

Publiceras ej