Pluttinutt

0kommentarer

Jag vill beklaga mig, är det okej?

Jag har så ont i min hals! Det är inte alls nå roligt! ='( Kan knappt svälja och så känns det som att jag har feber. Stackars stackars stackars mig!

I morgon så ska jag jobba på förskolan, 7-16. På en fredag! Usch! Men det ger ju pengar och det behövs verkligen verkligen! Så jag är glad iaf =)
Dock betyder det att jag måste upp kl sex i morgon så jag ska nog gå o snutta snart.

Lite bilder =)


Stolarna är målade men bordet har vi inte hunnit med än.. det kommer tids nog. Var även och kollade på tyg till stolarna idag. Najs! =D


Påskmiddag med richards mamma och lillebror. Mycket trevligt med massa kortspel, godis och vin. =)

Min älskade snygging! Perfekt väder för att fika utomhus. Underbara påsk! =)

 

Kommentera

Publiceras ej