Sol i sinne?

1kommentarer



Jag har suttit ute i solen och lyssnat på Greenday samt läst om anorexia nervosa. Det är tugnt och jobbigt och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Men, det hjälper lite att det är varmt ute. Dock kommer jag nog vara röd som en kokt kräfta i morgon då jag har så otroligt lätt för att bränna mig.


sjukt svårt att ta kort på sig själv i solen, jag får så ont i ögonen :P

Nu ska jag ta med mig mitt block ut och försöka sammanfatta mina texter. Det börjar bli riktigt molnigt ute nu tyvärr så man får passa på att sitta i solen så länge det går. I skuggan är det däremot inte särskillt varmt, men det är ju iaf varmare här än i till exempel Rovaniemi och Umeå och man får vara flad över det lilla!

1 kommentarer

Evelina

19 Apr 2010 15:46

Ja du får va glad för det lilla ;)

men nästa vinter är det jag som skryter;D när ni har slask och regn har vi alltid fint väder med massor med snö :) Vi solar på vintern ;)Här blir det som ingen lång slask och skitperiod :D



Allt har sina för och nackdelar :)



Älskar dig, puss

Kommentera

Publiceras ej