Torsdag

0kommentarer

Igår så jobbade jag i klass 5 här i lödöse. Det är det värsta jag har gjort i mitt liv. Jag var helt psykiskt knäckt redan vid lunchen och det var ingenting jämfört med hur jag var när jag komhem. Fruktansvärt var det!

Idag har också varit en skit dag. ingenting har varit bra och jag har känt mig nere hela dagen. Har fått en hel del pluggat men inte så mycket som jag hade kunnat få gjort om jag inte hade gråtit så förbannat mycket hela tiden.

Ingen bra dag med andra ord. Den börjar dock bli bättre.. trevliga samtal med underbara vänner på msn hjälper faktiskt. Plus att jag håller på att tappa upp ett varmt bad där jag kan ligga med mina tönt-glasögon och läsa. (bild kommer måste bara orka.)


Så tack Malla och Jonte.. ni gjorde min dag lite bättre =)

Kommentera

Publiceras ej