Ujujuj

0kommentarer

Jag är heeelt slut. Sov hos maddo i natt och det var jättetrevligt. Dock så råkade jag genera mig ch lägga en kudde full med hundhår över ansiktet så jag höll på dö. Sedan så har jag och maddo otroligt olika kroppstemeraturer. Jag fryser jämt och hon är alltid varm så jag höll på att frysa ihjäl i natt medas hon svettades - detta i kombination med att det var tungt att andas gjorde att jag sov ca 3 timmar i natt. UH!

Vi hade redovisning idag och det gick bra, sedan så tog jag första bussen hem och medans jag satt på bussen vart jag utringd på jobb. Så direkt från bussen till jobbet oc jobbade till 18.00. I morgon så måste jag kliva upp 05.00 för jag börjar jobba 05.45 uuuhh.. men då slutar jag tidigt i alla fall =) Två närmare bestämt. Det blir skön.

I morgon kväll så blir det middag och öl med Lasse och underbaraste Emelie. Ser verkligen fram emot det =)

Nu måst ejag sova - är heeelt slut och kommer vara helt slut i morgon med. PUH!

Tjingeling!

Kommentera

Publiceras ej