Delta-bilder

1kommentarer


Dragkamp över snuskgropen.. på botten låg det massa öööööl =)


Norsk korvfest


Abbe


Speciella klädslar finns det gott om ;)


Vårt "kylskåp" =)

Roger och Richard =D

Karin och Kurt - Sötnosarna =)

Vill man inte hoppa i självmant kan man oftast få hjälp av personen bervid ;-)

Det vart många samtal vid tälter. Otroligt trevligt =D

Slitna krigare i väntan på att tävlingarna ska börja =P Det bjuder jag på!

Jag har ca 400 bilder från träffen så det kommer nog komma upp fler senare när jag orkat gå igenom alla ;)

1 kommentarer

paulina

05 Aug 2010 16:24

Jo det är sant men jag talar från min omgivning och dom som har varit i min omgivning.

Man ska alltid känna sig dum när man säger nej för att det blir ofta tjat vilket jag hatar...

Sedan så är det inte bara tjejen som har barn utan killen också men det förstår inte vissa heller. :P



Får man fråga vad du har för hyra nu och kvadrat och vad ni vill ha för hyra + kvadrat?



Varför inte ersboda tex det är mycket lugnare här nu saken är bara det att det pratas så mycket när det händer vissa saker som kanske hålls lite tystare på andra ställen :)

Kommentera

Publiceras ej