Ensamkväll

3kommentarer

Mannen är ute med vänne på middag och krogrunda (mitt i veckan :O) och jag är ensam hemma och får ha myskväll för mig själv.

I morse så vaknade jag med ont i ryggen - foglossning. Inte roligt. Så hela min dag har varit skit mer eller mindre och därför är jag glad att jag får en kväll att bara rå om mig själv på =) Har hyrt en film och köpt ett paket kräftor som jag ska lyxa med. Sen ska jag nog ta mig ett bad =)

Så grattis på min tisdag till mig =D Hur firar ni eran tisdag? =)

3 kommentarer

anonym

11 Aug 2010 11:47

min barnmorska sa att ja inte fick äta kräftor om ja inte kokade dom själv, samma med räkor och mycket annan fisk..

Svarat av Sandra

11 Aug 2010 18:27

Fy vad tråkigt. Ja jag har då inte frågat utan äter det jag tycker om =P

Jenny

11 Aug 2010 19:31

Ät på du gumman! =)

Kommentera

Publiceras ej