Foglossning

0kommentarer

Igår så var jag med Josefin och pysslade i lägenheten hela eftermiddagen. Vi var på kabeljakt, slipade, spacklade och maskerade. Vi hann även med att äta lunch och snacka massa skit. När richard kom efter jobbet så tog han över och jag for hem och la mig en sväng då jag hade förbannat ont i ryggen. Jag har misstänkt foglossning i några dagar nu och fick äntligen tag på barnmorskan och fick fråga henne vad hon tror. Hon trodde också att det var foglossning och tyckte att jag inte skulle renovera lägenheten på några dagar utan att jag i stället skulle vila. Hur ska detta gå? Jag måste verkligen få lägenheten klar... så aaa, får försöka vila lite men vad tusan....

Aja får väl försöka göra annat då.. som att typ.. hmm... kolla på tv? Städa hemma hos mamma? Försöka få tag på jobbet igen? Ja nått kanske jag hittar på.. =)

Kommentera

Publiceras ej