Fredag?

1kommentarer

När hann det bli fredag? Jag har ju torsdag idag? =O

Det possitiva med att det är fredag är att det vara är tre dagar kvar till Ultraljudet. Dock är jag lite rädd för det då jag till och från är helt övertygad om att jag på något sätt har dödat Kotte.

Aja, idag ska jag träffa Josefine på förmiddagen/mitt på dagen så jag bör nog kanske duscha och äta frukost. Har börjat äta youghurt och flingor (jag vet jag vet, det är massa socker i flingormen det skiter jag i =P) till frukost så jag känner mig jättenyttig =)

Sen i eftermiddag så ska jag kanske träffa Jenny, skulle ha träffat henne redan i tisdags men det har inte passat då hon är vaken på nätterna och sover på dagarna och jag är vaken på dagarna och sover på nätterna.. tråkigt när det blir så =( Men vi får se om det blir av. Jag räknar då inte med det.

Hoppas att älsk får tag på akelius idag så vi får något svar. Jag vill få i ordning väggarna först så att man kan börja bo där någon gång.


Gamm gamm bild på jossa =D

 på mig o jossa =)

1 kommentarer

Evelina K

06 Aug 2010 13:58

Hur går det med lägenheten och allt? :)

Har du fått tillbaka din mobil än? Har smsat dig, men inte fått några svar :(

Kommentera

Publiceras ej