Fruktansvärt!

1kommentarer

Igår fick jag nycklarna till lägenheten, efter många om och men. När jag ringde till Akelius för att få nycklarna så hittade dom inte nycklarna, det tog dom ca en timme att leta reda på rätt nycklar och när jag sedan åkte ner och hämtade dom så hittade personen som hette André inte nyckeln till garaget. Att leta reda på dom tog ytterligare 30 minuter. Mycket krångel men tillslut så fick jag nycklarna och for och premiärkollade på lägenheten.

Den var hemsk. Den var inte städad. Jag dör. Det låg hår i badrumsskåpet bland annat, alla dörrkarmar var skitiga, alla fönster var skitiga, toaletten, badkaret, handfatet var skitigt, alla skåpsluckor var skitiga och så vidare... det var äckligt. Efter mycket bråk med den där sommarvikarien André på Akelius som hade godtjänt besiktningen och städningen (och även talade om för mig att lite skit får man städa upp själv när man flyttar in i en ny lägenhet) så fick en städare från umefresh(tror jag) komma och kolla på lägenheten och i dag så kom dom dit och städade.  Så det är åtminstonde lite possitivt.

Jag ska sätta mig på min dator sen och lägga upp bilder på lägenheten. Tapeterna är HELT förstörda men tydligen är det godkänt det med. Jag är så besviken. Ni får se sen.

Till något possitivt, i helgen så kände jag kotte röra sig för första gången och idag så buffade det till i magen igen =) Woho...!!

1 kommentarer

paulina

03 Aug 2010 18:41

Har ni flyttat till umeå eller vart flyttar ni?=)

Kommentera

Publiceras ej