Hemma från sjukhuset

1kommentarer

Aldrig någonsin förr har det varit så skönt att få komma hem till mammas lägenhet. Efter två nätter på sjukhuset så kommer jag sova som en prinsessa i natt. Bilder från min lilla "semester" kommer upp senare.

Jag har i alla fall överträffat mig själv, utan att gråta så har jag fått :

Tagit tre blodprov ur höger arm
Tagit ett blodprov ur vänster arm
Fått en droppnål satt i höger hand
Fått två sprutor med smärtstillande i höger ben
Fått två sprutor med smärtstillande i vänster ben

Sen fick jag en spruta i höger ben igår men då grät jag för det gjorde skit ont. Men jag är nöjd över hur mycket dom styckit mig utan att jag har fått panik i alla fall. =D

Duktig Sandra.

Tack till mina underbara som höll mig sällskap på sjukhuset, Jenny, Ewe, Camilla och Richard.. jag hade nog dött av tristess utan er.. =)

1 kommentarer

paulina

18 Aug 2010 15:15

vad har hänt? varför legat på sjukhus?

Kommentera

Publiceras ej