Ingen morgonmänniska

1kommentarer

Den här helgen har jag mest sovit känns det som.. har vaknat kring 11 både igår och idag vilket på sitt sätt är himla skönt men hela dagen försvinner ju. Så nu ska vi ta och fara till lägenheten och måla lite mera.. måste gruna en gång till på grund av att de förbannade tapeterna var så j*vla mörka. Funkar dåligt när man vill ha vita väggar men va fan. Aja, inte sitta vid datorn hemma hos mamma och slöa - nu ska karln piskas till att göra klart så jag får flytta från mamma innan hon kommer hem från sundsvall. Jag vill få bo i min egen lägenhet med mina egna grejer nu!

Mamma : Jag gör mitt bästa för att du ska få tillbaka ditt hem.. men det går sååå långsamt när jag inte kan hjälpa till så mycket.

Igår så hjälpte Josefin mig att färga håret också.. vart bättre än förväntat. Älskar Jossas komentar när färgen sitter i och börjat verka : "Det ser ljust ut nu" - Ja raring, det ser ljust ut på många sätt och vis ;-) Med dig har jag alltid så himla roligt =D

1 kommentarer

Mamma

15 Aug 2010 21:12

Lilla gumman! Jag vet att det inte alltid är lätt men med ett glatt humör så går det mycket bättre :-)

Kommentera

Publiceras ej