Mycket som händer

1kommentarer

Nu är det mycket som händer.. Igår var vi ut till Sävar med Josefin och Jonas och herrarna körde cross. Det var otroligt trevligt och tiden bara flög förbi. Kameran glömde jag hos mamma (sitter i vår lägenhet nu) så bilder får dyka upp senare.

Snart är vi klara med lägenheten, hoppas jag i alla fall. Jag kan inte göra så värst mycket då jag har så ont i ryggen hela tiden men jag är sällskaplig i alla fall =)

Släpade med mig mr R ner på stan idag för att kolla på lite möbler som jag vill ha och även på lite kläder. Det slutade i att mr R köpte en klänning åt mig som jag kan ha när jag ska på 50års kalas. Han är då för snäll.

För övrigt så har jag nu inga kläder alls som passar längre.. det börjar bli problematiskt så det är bara att hoppas på att jag får min försenade lön snart så jag kan förnya garderoben lite. Ett par jeans och en BH står högst upp på önskelistan för tillfället.

Nu ska jag vara hejjarklack. Tjingeling!

1 kommentarer

paulina

14 Aug 2010 23:32

Jag var nog inte så trevlig jag heller vi hade som stannat av ganska bra när vi var och fiskade.

Jag tänker ej berätta vart jag har fått jobbet förns jag har blidat mig en egen uppfattning om stället och så :)

Men det kommer iaf ge mig tid hemmifrån :P

Inte för att jag inte trivs hemma men är något less just nu sådär efter snart 2,6 år :P

Kommentera

Publiceras ej