Nervositet

0kommentarer

Hoho ja ja, efter att vi hade spacklat lägenheten så vart det att äta lite och sen köra igång lite tvätt. Så nu har vi tvättat fyra mas sängkläderkiner tvätt också =) bland annat så tog vi tag i att tvätta sängkläder, det känns jätteskönt =)

Nu står älskpälsk som vanligt och lagar mat - jag är så förbannat bortskämd med att slippa laga mat :P Hoppas han aldrig slutar skämma bort mig så här :]

I morgon så ska jag träffa Jenny och äta lunch innan Ultraljudet. Är helsåld på Josefin-tacos så det blir nog att bjuda Jenny på det =D Fy satan för cravings.. eller okej, bra matlust helt enkelt. Jag är ett fetto ;)

Är sååå nervös för ultraljudet i morgon. Tänk om någonting är fel? Åh! Hur ska jag kunna sova i natt?

Föresten, Richard kände Kotte röra sig i min mage idag =) Snacka om läskigt :P

Kommentera

Publiceras ej