Produktiv dag

0kommentarer

Igår så kom underbara Sara över på middag, har inte träffat henne på år och dar men gud så trevligt det var =)

Idag hade jag möte hos distriktsläkaren på morgonen, han kände och klämde och ställde massa frågor, sen sjukskrev han mig i en månad och skrev ut citodon för att kunna sova.
 
Sen for jag ner på arbetsförmedlingen och pratade med dom och vidare till försäkringskassan.. nu ska jag ringa massa samtal i nästa vecka och invänta papper från försäkringskassan. Ska även prova gå på akupunktur för foglossningen och se om det hjälper.

Fick äntligen min lön idag också så nu har jag handlat lite nya kläder, ett par mammajeans, ett par mammaleggins, två linnen och en tröja. känns bra att ha lite kläder som passar igen.. hoppas dock kunna övertala älskling om att köpa lite andra kläder åt mig, återkommer med resultat. :P

Nu knarkar jag ned mig och försöker vila upp ryggen lite =)


Just det, vi planerar att ha inflyttningsfest i nästa helg.. inget är helt bestämt om vilken dag eller tid men vill du komma så hör av dig så får du mer information =)

Kommentera

Publiceras ej