Tidelipom

2kommentarer

Kommer inte ihåg om jag har berättat att min telefon dog idag? Den abra hängde sig och touch-funktionen slutade att fungera så jag kunde varkligen inte göra ett skit. Så nu är den inlämnad på Elgiganten och återkommer om 2-3 veckor. Så inget mms-bloggande på flera veckor. Ska däremot försöka att uppdatera oftare.

Fick ombesiktning av lägenheten idag och Akelius gick motvilligt med på att måla väggarna i vardagsrummet åt mig.. eh, okej det var väll inte så svårt?

Richard ska ringa dom i morgon och fråga om vi får måla resten själva för det ser för jävla illa ut om jag ska vara ärlig. Jag orkar inte bråka med dom mer, tre dagar räcker för mig faktiskt.

Vi har börjat bära över lite grejer till lägenheten också så om det inte regnar i morgon kvälls å ska vi försöka få dit sängarna också. Det kan ju gå även om vi inte har något släp, vi ska ju faktiskt bara till kvarteret brevid så det borde ju fungera.

Om jag har möjlighet att ha bilen under dagen i morgon så blir det att forsla kartonger och kanske lite kassar med kläder och sådant. Har jag inte bilen i morgon så blir det att plocka upp de som vi körde dit idag och sätta upp lite lampor.

Jakten på en ny lägenhet har börjat då jag är så otroligt missnöjd med bemötandet från Akelius sida. Får man behandla sina hyresgäster så illa? Snälla kliv ner från era höga hästar.

Jaja men nu ska jag inte störa mig mer. Vardagsrummet får vi målat och får vi inte måla resten av lägenheten så gör vi det i alla fall. Så är det. Jag skiter faktiskt i vilket. ;P

Föresten, är det någon av mina vänner i Umeå som läser detta som har kula på sin bil och har lust att låna ut den under en kväll i veckan/dag i helgen? Jag kan bjuda på kaffe som tack? =D

2 kommentarer

paulina

04 Aug 2010 21:29

DEt är bara det att det är så jobbigt att gära sådant när man har barn och en sambo som ska ha mat också :(



Okej vart iumeå bor ni nu då?



Paulina

04 Aug 2010 22:35

Ssant men gäller det tex alla mjöler och så?



Varför flytta igen för? vart söker ni då?

Kollat lerstenen.se?



Vad gör du på dagarna när ni nu flyttar?



Hur går det med magen ?



Många frågor :)

Kommentera

Publiceras ej