Tröttis 2010

0kommentarer

Till maten så drog vi igång en film att kolla på, och sedan smaskade vi även i oss efterrätt - chokladpudding. Filmen var ju så klart inte slut när vi ätit klart så vi blev liggandes i sängen och skulle kolla klart på den innan vi började fixa här hemma. Jag vaknade ca 21.10... lite trött kanske? Mr R hade tydligen också somnat en stund, och konstigt nog så har han alltid mer energi än vad jag har. Han håller på att måla klart vårt köksbord och jag funderar på att helt sonika lägga mig och sova igen.

I morgon är det mycket som ska göras, ska till arbetsförmedlingen, ringa massa massa samtal och sen så kommer en gammal vän över på middag vilket betyder att jag måste få i ordning i köket så det går att laga mat och äta där.

Jag är inte direkt den mest produktiva på dagarna nu för tiden så jag hoppas jag lyckas med mina göromål :P

Sussa sött!

Kommentera

Publiceras ej