What's new?

0kommentarer

God morgon god morgon!
Hur står det till med er? Här är det ganska bra, tablettera jag fick av min läkare gör att jag sover grymt bra(förutom då richard ligger och znoosar och sen går och smäller i varenda dörr som finns i lägenheten). I morse vart jag väckt av Lasse-liten som tyckte jag skulle kolla flygbiljetter. Resan hit är redan bokad men gosh vad dyrt det är att flyga om man inte flyger på ungdomsbiljetter. Inte helt okej.


Sen ringde jag Nenny och bestämde att jag ska komma över till henne när jag ätit frukost och gjort mig klar. Och efter det så ringde min mor helt nyvaken och sa att hon kommer förbi så jag får bjuda på frukost. Myspys =)

Nu håller jag dock på att hungra ihjäl och mor min kommer nog först om en timme så jag ska ta och göra mig en rostmacka med nutelle på =) Myms!

Kommentera

Publiceras ej