Besök hos barnmorskan

0kommentarer

Idag så var jag på besök hos barnmorskan för en extrakontroll och allt såg bra ut. Ja förutom att jag inte kan sova längre eftersom jag har så ont. Men nu har jag fått sömntabletter som jag ska prova så jag hoppas det funkar.

Natten till idag var fruktansvärd, jag somnade vid tolv, vaknade vid ett, upp och kissade, somnade om, vaknade vid två, upp och kissade, somnade om, vaknade vid tre och kunde inte somna om efter det. Ni förstår vad hemskt utvilad jag känner mig idag =/ Nu väntar jag på att min mamma ska komma och hämta mig så jag kan fara på apoteket och köpa tabletterna så jag kanske kan sova lite.

Barnmorskans mål är att jag ska sova minst sex timmar i sträck på natten.. det har jag nog inte gjort sedan augusti skulle jag gissa på. Vore hemskt skönt att få sova sammanhängande och inte vakna hela tiden. Då kanske man till och med orkar med sig själv på dagarna.

För övrigt så försöker jag uthärda en vecka i taget nu. Jag vill verkligen inte mer nu men Kotte mår bäst av att få ligga kvar i magen så åtminstonde en vecka till. Som sagt, en vecka i taget så kanske det inte känns så jämarns långt bort. Vi kanske kan klara det här ändå!!

Aja, nu ska jag lägga mig och försöka sova lite igen.. skadar ju inte att försöka.

Kommentera

Publiceras ej