December

2kommentarer

Första december idag.. dagarna rullar på i sakta mak, men snart så är vi i Januari ska ni se =)

Idag så kommer psykologen hit igen, om 25 minuter faktiskt :S Uuuh, jag kanske borde ta och göra någonting istället för att bara sitta här och dega. Eller så struntar jag i det.

Vi har i alla fall fått upp spjälsängen, samt målat klart och fått skötbordet på plats i sovrummet. Jag önskar verkligen att vi hade haft ett större badrum så man får plats med skötbordet där inne men det går bara inte i nuläget. Vi får vara glada att vi får plats alls helt enkelt. =)


Kottes säng med massa djur i.. spjälskydd ska upp sen är det klart =)

Skötbordet före

Skötbordet efter
vilket tycker ni vart snyggast? =)


Bild på magen igår , 34 + 6.

Onsdag igen vilket betyder en ny vecka, 35 + 0 idag. Sista FBU träffen är det i eftermiddag också. Just nu är jag dock inte så sugen på att gå. Är så himla trött trots att jag sov till klockan var elva idag. Jaja vi får se hur jag gör helt enkelt.

Måste ta tag i att göra pepparkakshuset snart också.. åh, alla dessa måsten. Hur ska jag hinna med allting?

Ha en bra dag!

2 kommentarer

Annah

02 Dec 2010 13:39

Naaaw,! så sött med sängen, och fy er! Sängkläderna som jag har jagat och jagat men aldrig hittat! Fuskit!

Hoppas att du mår bättre och bättre nu gumman, och vi kanske kan träffas nästa vecka och mumsa i oss något gott?

kram på dig

LonniE

02 Dec 2010 14:24

Hej! Jag driver en design blogg där jag har massa gratis designer och säljer även unika designer som man kan beställa. Just nu har jag en tävling där 1 till 3 olika bloggar kan vinna en unik design, missa inte chansen!



http://lonniegrafik.se/2010/december/tavling-vinn-helt-unik-design.html

Kommentera

Publiceras ej