detta med att sova är inte min grej

0kommentarer

Jag är så förbaskat trött men att sova är inte riktigt min grej längre verkar det som. Blev väckt av richard klockan sex i morse för att få hjälp att ta på mig de kläder som inte går själv, med andra ord strumpor och bh. Tanken var att jag skulle somna om sen, tog värktabletter och en insomningstablett för att få sova några timmar då jag har vaknat konstant under natten.

Gick det att sova? Eh näe... är jag trött som ett ägg nu? Eeeh, jaa! Tur att Richard var snäll och gjorde i ordning frukost åt mig som han har ställt i kylen. Det betyder att jag faktiskt har en chans att få i mig lite mat innan han kommer hem i kväll. =) Naaajs!

Vad ska ni göra idag? Jag ska försöka fortsätta sova samt äta frukost, sen hoppas jag att mina händer slutar värka så förbaskat och ja, kanske göra någonting vettigt ändå.

Ha en bra dag =)

Kommentera

Publiceras ej