Frisörbesök

2kommentarer

Nu på morgonen så har jag varit hos frisören, åh så välbehövligt det var. Jag känner mig som en ny människa faktiskt! Så nu är man lite julfin i alla fall =)

En trött sandra som håller på att somna i soffan



För ungefär en månad sen så började jag få "greppcancer" i mina händer. Först bara nåån gång ibland men med tiden har det blivit mer frekvent. Igår kväll hade jag så ont i händerna att jag inte kunde hålla i någonting alls och bara låg och grät. Vaknade även några gånger under natten av att jag hade kramp i händerna. Blir det inte bättre under dagen nu så får jag ringa förlossningen och fråga vad jag ska göra åt det. Jag är less på att inte kunna hålla i saker, dessutom tar det en evighet att skriva detta då det gör ont att trycka på tangenterna. Inte helt okej!

Men jag är lycklig i alla fall =) Känner mig finare än på länge då jag fått håret fixat =) Detta kan nog bli en bra dag .

Tjingeling!

2 kommentarer

Svante

11 Dec 2010 20:48

Krya på dig, allt går bra snart över. Gå och lägg dig. Kram

Maddo

11 Dec 2010 21:47

Jag väljer att glädjas åt det som är bra. <3 Liksom med min magkatarr (inte helt okej) i övrigt är ju livet rätt underbart liksom. Jag har ju dig! :D

Kommentera

Publiceras ej