Husbygge

0kommentarer

Idag har varit en skitdag, jag har varit helt slut och gråtit och sovit om vart annat. Så grät jag ännu mer när mamma och richard kom hem efter sin shopping och hade köpt ett par byxor och en tröja åt mig. Jag är så himla tacksam för att dom står ut med mig och mitt dumma hormoniga humör. Jag önskar verkligen att jag kunde visa bättre hur tacksam jag är och inte låta min frustration gå ut över dom två som alltid finns där och försöker hjälpa mig.

Mamma kom i alla fall och åt middag här och det gjorde mig på bra humör. Sen försökte jag och richard bygga ett pepparkakshus som vi fått av mamma och det gick ju kanske inte så himla bra.


Det förbenade huset ville inte vara helt tydligen :P





Vårt första pepparkakshus.. vi får dekorera det en annan dag för mitt tålamod är verkligen heeelt slut nu. Jämarns pillergöra när det bara vill gå sönder hela tiden.

Kommentera

Publiceras ej