Tjock som en julegris

3kommentarer


Nu har vi 35 + 2 och jag är som rubriker förtäljer tjock som en julegris. Det är inte mycket kläder som passar längre och man känner sig hemskt tråkig och otymplig. Tur att richards mjukisbyxor är gigantiska så jag åtminstonde har någonting att ta på mig.

Igår var jag hos min BM som såg till att jag fick sömntabletter så i natt vaknade jag bara en enda gång =) Jag är fortfarande sjukt trött men det blir nog bättre efter ytterligare en natts "obruten" sömn =)

I morgon så ska jag och richard ut till min mormor och morfar för att lära oss att göra morfars julsenap som är så himelskt god! =) Jag har gått runt hela veckan och sagt att vi ska fara dit och "baka senap" fast det är ju inte riktigt rätt. :P

Jag har fått upp lite mera jul-ljus nu också =) och förhoppningsvis så orkar vi ta tag i att bygga ihop pepparkakshuset ikväll =)


Röda ljus i hallen för den juliga känslan

En vit ljusstake som jag fått låna av min mamma som passar utmärkt brevid mitt alterego =)

Ett försök att se glad ut, lyckas jag bra? :S

3 kommentarer

I väntan på Liten - Gravid i vecka 35

03 Dec 2010 18:46

Ja, jag tror att det handlar om hormoner och alla de där hormonerna man får i kroppen när man bär sitt barn är SÅ värt alla brisningar i världen :D Kram

Maria

09 Dec 2010 20:57

Vilka fina golvljusstakar du hade! Får man fråga vart du köpt dom? =)

Svarat av Sandra

10 Dec 2010 20:19

Maria : Jag har fått dom av en kompis och kommer inte ihåg vart dom är köpta, det kan vara på plantagen i umeå men jag är inte säker.

Kommentera

Publiceras ej