Bio

5kommentarer

Eftermiddagen har tillbringats med att kolla på hockey på tv:n, Frölunda mot Färjestad. Tråkigt nog så förlorade Färjestad stort! Sopor - skulle man kunna säga men då lär jag få stryk av R så jag låter bli ;)

Annars har vi nog mest pulat på här hemma med lite allt möjligt. Myspys. Dock så har jag inte pluggat någonting idag så jag har ångest. Får sitta hela dagen i morgon i stället =S

I förrgår så var R och klippte sig hos sin vän som är frisör och hon klippte även mig. Bild på frisyren kommer upp i framtiden, om jag väljer att behålla den. Tycker den är lite tråkig så det blir kanske nått lite mer extremt framåt veckan (vill säga om emma har tid att piffa till mig nån dag ;) ). Jag har bestämt mig för att ge frisyren en vecka och tycker jag fortfarande inte om den så blir de att kapa håret. Vi märker =)

Idag så färgade R mitt hår också - färgen är jag grymt nöjd med! =) Känns faktiskt riktigt roligt :D

Så som rubriken avslöjar så ska vi fara o se på bio nu snart =) Edge of darkness blir det. Jag gissar att jag kommer kissa på mig av rädsla men den verkar ju bra =) Nu ska jag faktiskt ta och piffa till mig lite så R lipper skämms över att visa sig ute med mig.

Puss o kram ;)

5 kommentarer

Maddo

06 Feb 2010 21:39

Pula som pula eller Richards pula? :P Hur vi göra på tisdag darlin?



Ingen fara, jag har bara haft massa sjuklingar runt omkring mig denna vecka så det var inte helt oväntat! ;)

Svarat av Sandra

06 Feb 2010 21:43

hahaha ;) Vill du verkligen veta det? Antar inte du samma färg som brandbilen om svaret är richards pula? ;)

Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

06 Feb 2010 21:52

Var filmen bra :D?

Mattias

06 Feb 2010 22:29

hej shit va fin blogg du har! ^^ :)

karråååååå

06 Feb 2010 22:46

bio är mys <3

Kommentera

Publiceras ej