För att ni ska förstå

1kommentarer

Jag är inte direkt något fan utav skola. Det är nödvändigt ont även om jag har valt det själv. Men fy tusan vilken tur jag haft som har hamnat i just den här klassen med just dessa människor! Hahahaha!

Jag kommer att lägga upp lite videosar och även bilder från dagen och förhoppningsvis så kommer det fler videosar i framtiden. Och om ni inte kan förstå att jag älskar att gå till skolan nu efter att ha sett denna video på min fina vän Alex så kommer ni nog aldrig att förstå att glädjas åt de små sjuka sakerna i livet ;)

Idag så var vi på Hälsoäventyret OASEN i Vara med klassen. Maddo och Alex tog bussen till lödöse och åkte bil med mig därifrån. Vi hade sjukt roligt i bilen, lite för roligt till och med. Jag skrattade så jag grät :P Alex fram ch Maddo bak.

Själva hälsoäventyret var väl inte allt för spännande, vi fick öra lite olika aktiviteter så som att presentera varandra med hjälp av en bild och ordna grupper efter stjärntecken och favoritfärger med mera. Vi fick även se hur ett av deras "program" går till och hur dom undervisar barnen om Bra bränsle. Intressant men knappast värt att fara till Vara för.

Samordnaren för hälsoäventyret slängde ur en en störtskön kommentar och "Vad bra! Då kan ju ni befrukta varandra!" Hahahahaha! Min humor är såååå låg och tydligen så hade hela klassen så dålig humor då alla började fnittra ;)


Att styra med hakan gick ju rätt så bra - såg inte alls ut som ett cp ;)
Bilresan dit och hem var rätt rolig som sagt =)



När vi skulle fara hem så hittade Maddo en rullstol :P



Bilden är sne och datorn vill inte med mig. Jag orkar helt enkelt inte sitta och fixa det nu :P

Aaaaa, det var lite kort. =) Hoppas ni också ser det roliga i det hela ;) Nu måste jag sova om jag ska orka upp och jobba i morgon =)

Tjingeling raringar!

1 kommentarer

Maddo

09 Feb 2010 22:24

Hahahahaha, jag kan inte sluta skratta... hahahahah

Kommentera

Publiceras ej