God kväll!...

0kommentarer

0-223a9fb5be5f02d6fbda602b2e295bf2.png

God kväll! Det här är inte det inlägget jag tänkte skriva pga att datorn hängde sig, men det är nog lika bra för jag antar att ni ändå inte är särskillt intresserade av deliberativ demokrati och empowerment i hälsofrämjande skolor (men om ni nu skulle tycka det var intressant att veta mer om det eller liknande ämnen så lämna gärna en komentar så berättar jag mer). Idag var jag vikarie på en ny förskola här i Lödöse, personalen var helt fantastisk och så var även barnen. Jag hoppas verkligen att jag kan få jobba mer där i framtiden. På eftermiddagen var vi på Lödöse museum och barnen fick lära sig lite mer om riddare(dom har det som tema just nu på förskolan) och även färglägga sin egen sköld - självklart var jag tvungen att göra en egen också. Fick även ett otroligt vackert halsband av en pojke idag. Sen vid mellanmålet så kramade samma pojke mig och sa "Sandra, jag tycker om dig". Åh, jag började nästan gråta. Vilken tönt jag är. Det här med att plugga när man verkligen måste alltså - shit vad roligt det blir att plocka, diska och laga tidskrävande mat då! Jag är sämst! För övrigt känner jag mig som drottningen av flöt för tillfället. Och för att vara ytterligare osammanhängande så är dagens sötaste ord "knö". Just love it! God natt på er!

Kommentera

Publiceras ej